MakeUpMaraton – II edycja

Dla kogo?

Wizażystek i modelek.

 

Co to jest?

Jest to wydarzenie organizowane z myślą o wizażystkach.

Zamysłem jest integracja oraz wzajemna wymiana doświadczeń połączona z sesją fotograficzną beauty.

 

Co to NIE jest?

Nie jest to wydarzenie nastawione na zarobek i rywalizację – nie ważne, czy jesteś początkująca, czy zaawansowana w technikach MakeUp.

Nie są to warsztaty fotograficzne.

 

Za ile?

Od wizażystek pobierana jest opłata wpisowa (kwotę podaję w korespondencji prywatnej)

Modelki pozują na zasadach TFP, czyli za udostępnienie swojego wizerunku.

 

Co dostaję za wpisowe?

Z wpisowego opłacamy studio, w tym miejsce do makijażu oraz picie. Dodatkowo na pamiątkę otrzymujecie 3 obrobione zdjęcia, które same wybierzecie spośród wszystkich zrobionych zdjęć Twojej pracy.

 

Skąd modelki?

Po zapisaniu się do udziału w wydarzeniu otrzymacie listę modelek, które zgłosiły się do naszego wydarzenia. Ale jeśli macie swoją modelkę, to śmiało możecie pomalować modelkę spoza listy.
Lista modelek, które zadeklarowały chęć udziału w wydarzeniu.

 

Czy mogę więcej zdjęć?

Tak, będzie możliwość dokupienia kolejnych zdjęć w promocyjnej cenie.

 

Czy mogę pomalować więcej niż jedną modelkę?

Tak, możesz pomalować kilka modelek. Każda z wizażystek będzie miała swoje 30 minutowe okienko sesyjne, w którym przygotujemy scenerię i zrobimy zdjęcia Twojego makijażu. Okienek sesyjnych możesz zarezerwować kila (wówczas płacisz tylko za dodatkowe zdjęcia tj. powyżej 3 w ramach wpisowego). W sumie będzie około 15 okienek sesyjnych.

 

Kiedy?

4 marca 2023 r. (sobota) – od godziny 10.00 do 21.00

 

Gdzie?

W tym roku do dyspozycji będziemy mieli piękną Villę, która cała została zagospodarowana pod przestrzeń studyjną z kilkoma pomieszczeniami i co najważniejsze z miejscem dla 4 wizażystek (możliwość rozbudowania do 6-8 stanowisk).
Studio znajduje się w Suchym Lesie przy ul. Zwolenkiewicza 1
Wnętrza możecie obejrzeć na nowopowstałym profilu https://instagram.com/villastudiopoznan
Dla osób niezmotoryzowanych zorganizujemy transport z Poznania.

 

Czy muszę malować na wydarzeniu

Nie musisz malować na wydarzeniu, ale gorąco do tego zachęcam. Ostatnio dziewczyny sobie bardzo chwaliły możliwość poplotkowania i wymiany doświadczeń. Ale jeśli wolisz pomalować modelkę u siebie, bo nie uśmiecha się Tobie pakować cały sprzęt, to nie ma problemu. Jedyny warunek, musisz dotrzeć w zarezerwowanym okienku sesyjnym, które ustalimy wspólnie.

 

Do kiedy trwają zapisy?

Na wydarzenie możesz zapisać się w dowolnym momencie, ale pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona do około 15 okienek sesyjnych (jedna wizażystka może zarezerwować kilka okienek). Liczy się kolejność zgłoszeń, kto pierwszy, ten lepszy.

Dla reszty zostaje lista rezerwowa.

Zgłoszenia od modelek przyjmowane są do 15 lutego br. Nie czekaj do ostatniej chwili, bo tutaj też obowiązuje lista rezerwowa.

 

Jak się zapisać?

Nic prostszego wystarczy wypełnić:

(rejestracja zakończona – dalsze zapisy na listę rezerwową) formularz rejestracyjny dla wizażystek

formularz rejestracyjny dla modelek

Polecam się śpieszyć, bo na pierwszej edycji miejsc zabrakło!

 

Jak dojechać?

Aby uczestnikom niezmotoryzowanym ułatwić dojazd do VillaStudio zostanie uruchomiony dedykowany transport z Dworca Głównego PKP Poznań.

Wyjazd z PKP w kierunku VillaStudio planowany jest o godzinach:
8.30, 10.30, 12.30, 14.30, 16.30 (po zgłoszeniu wcześniejszego akcesu)

Wyjazd z VillaStudio w kierunku Poznania planowany jest o godzinach:
10.00, 12.00, 14.00, 16.00 i po zakończeniu wydarzenia.

 

Dlaczego MakeUpMaraton

Bo dla mnie jest to maraton wykonywania zdjęć Waszych makijaży 🙂 Co poradzić, że to lubię.

 

Kontakt:
bonder@bonder.org.pl
lub na instagramie @bonder_photography

 

Informacje organizacyjne dla wizażystek.

 

Chcesz zobaczyć jakie śliczne prace powstały podczas pierwszej edycji?

Zapraszam tutaj